Jak kupować?

 Zakupy w kilku krokach

  1. Z menu wybierz interesującą Ciebie kategorie np.: „Biustonosze"
  2. Jeśli w wybranej kategorii znajdują się podkategorie przejdź do interesującego Ciebie asortymentu np. „Open bra”
  3. Z wyświetlonej list produktów wybierz produkt poprzez klikniecie w wybraną nazwę produktu.
  4. Po wybraniu produktu otworzy się jego karta w której będziesz mógł znaleźć wszystkie interesujące Ciebie informacje jak: Opis, dane techniczne, koszty dostawy czy tez produkty powiązane.
  5. Aby dokonać zakupu należy najpierw wybrać kolor i rozmiar modelu jeśli takie pola wyboru dostępne są w wybranym produkcie po czym kliknij w przycisk „do koszyka”
  6. Nastąpi wyświetlenie zawartości koszyka. Sprawdź czy wybrany asortyment, jego ilość zgadza się z tym co zamierzałeś kupić. W tym miejscu musisz dokonać wyboru sposobu dostawy   „Inpost” oraz sposobu płatności np. „za pobraniem”. Po dokonaniu wyboru kliknij w przycisk zamawiam.
  7. Wybranie funkcji zamawiam spowoduje pojawianie się prośby albo o zalogowanie (jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem), albo o rejestrację lub o dokonanie zakupu bez rejestracji. Zalecamy dokonanie rejestracji, która pozwala na wygodny sposób korzystania z procesu zakupowego. Rejestracja nadaje dodatkowe przywileje jak np. możliwość śledzenia przesyłek
  8. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem dokonaj logowania przez wpisanie swojego loginu oraz hasła (loginem jest Twój adres e-mail podany przy rejestracji w naszym sklepie).
  9. Pojawi się okno dialogowe z prośbą o wypełnienie wszystkich wymaganych pozycji tj. tych oznaczonych symbolem gwiazdki (*). Jeśli jesteś klientem firmowym i chcesz otrzymać fakturę VAT pamiętaj o odznaczeniu opcja „firma” po czym pojawi się dodatkowe pole na wpisanie numeru NIP Twojej firmy.
  10. Po wypełnieniu pól odznacz zapoznanie się z regulaminem oraz chęć otrzymania faktury i przyciśnij „zamawiam”
  11. Po dokonaniu zamówienia zostaniesz przekierowany do strony płatności w zależności od wybranej formy. Po jej dokonaniu otrzymasz e-mail na wskazany przez Ciebie adres e-mailowy z potwierdzeniem dokonania zamówienia oraz jego numerze. Jeśli wybrana forma dostawy oferuje link do śledzenia przesyłek będziesz mógł na bieżąco sprawdzać postęp dostawy. Klienci zarejestrowani w naszym sklepie mogą sprawdzać statusy swoich zamówień po zalogowaniu do strefy klienta w naszym sklepie.

 

Stany dostępności

Przy każdym towarze wskazujemy ilość dostępnego towaru na magazynie. Jeśli wymagana przez Ciebie ilość produktu jest dostępna towar zostanie dostarczony do Ciebie w terminie wskazanym na karcie danego produktu. Jeśli ilość oferowanego towaru jest mniejsza niż wymagana skontaktuj się z nami telefonicznie lub emaliowo celem uzgodnienia możliwości realizacji takiego zamówienia. Produkty oznaczone symbolem „na zamówieni” nie są dostępne w standardowym czasie dostawy. O możliwość realizacji takiego zamówienia należy zapytać telefonicznie lub e-mailowo. Zwykle produkty na zamówienie realizujemy w terminie do 14 dni. Możliwe jest również indywidualne

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl