Pytania i odpowiedzi
  1. Dlaczego warto dokonać rejestracji w naszym w sklepie internetowym?

Dokonując rejestracji możesz sprawniej korzystać z usług naszego sklepu ciesząc się wygodnymi zakupami. Główne korzyści po zarejestrowaniu to:

  • podgląd statusu realizacji zamówień
  • podgląd historii zakupów
  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych
  1. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w naszym sklepie należy na stronie: www.blackbra.pl wybrać opcję „Zarejestruj się” i wypełnić wszystkie wymagane dane tj. podać login (twój adres e-mail), hasło oraz powtórnie wpisać to samo hasło. Koniecznym jest również zaznaczenie pola z oświadczeniem o zapoznaniu się z regulaminem sklepu. Po kliknięciu w przycisk "zarejestruj się" na podany w przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłany link z prośbą o zweryfikowanie rejestracji w sklepie należy kliknąć w podany w e-mailu link aktywacyjny. PO aktywowaniu linku pojawi się informacja o dokonanej rejestracji po czym możesz rozpocząć zakupy.

  1. Co zrobić, gdy nie pamiętasz hasła?

W przypadku gdy Klient zapomni swoje hasło, powinien kliknąć "Kliknij tutaj" obok zdania "Nie pamiętam hasła" znajdującego się poniżej okienka na wpisanie hasła w podstronie logowania. Po chwili pojawi się okno z prośbą o wpisanie adresu e-mailowego Klienta  (na ten email został wysłany link przy pierwszej  rejestracji w sklepie). Po wpisaniu adresu e-mail kliknij w przycisk "zmień hasło" po czym należy, odebrać pocztę i otworzyć przesłany link. Po dokonaniu zmiany hasła należy powrócić do strony logowania.

  1. Czy jest możliwość sprawdzenia statusu realizacji zamówienia?

Status realizacji zlecenia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto Klient otrzymuje e-maile generowane automatycznie informujące o każdej zmianie. Przy każdym zamówieniu w polu: „Status” będzie dostępna na bieżąco aktualizowana informacja.

  1. Czy złożone dwa zamówienia można otrzymać w jednej przesyłce?

Tak. W przypadku złożenia dwóch zamówień, które Klient chce otrzymać jedną przesyłką należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta – telefonicznie lub e-mailowo info@blackbra.pl podając numery zamówień które chcemy połączyć w jedną przesyłkę. Połączenie zamówień zostanie potwierdzone e-mailem.

  1. Czy zamówienia są wysyłane za granicę Polski?

Tak, ale tylko do krajów wymienionych w regulaminie. W przypadku zamówień zagranicznych wymagana jest przedpłata zatem niedostępna jest opcja „za pobraniem”

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl